Bizony annak a férfinak is vehetünk ajándékba kozmetikumot, aki egyébként elutasítja a "kencék" használatát, világít rá cikkében a racked.com Az írás alapján 1960 tekinthető vízválasztónak a férfikozmetikumok terén, az amerikai elnöki vita az elemzők szerint ugyanis már akkor eldőlt, mikor a nyúzott Nixon mellett feltűnt a kisminkelt, jól fésült J.F Kennedy, aki - mint tudjuk - magabiztosan nyerte meg az elnökválasztást. Innentől kezdett igazán terjedni, ma pedig már természetesnek számít a parfümök, arckrémek, stb. használata az erősebb nem körében is. A férfikozmetikumok iparága az elmúlt néhány év alatt 6 milliárd dollárosról 33 milliárd dollárosra duzzadt - jelentős növekmény, ám a cikkben idézett szakértő szerint a férfiak nagy része - ha rákérdeznek - még mindig szégyelli bevallani, ha például szemránckrémet használ (sőt online rendelés esetén például kifejezetten azt kéri, hogy a dobozon ne legyen feltüntetve annak tartalma). Úgyhogy hölgyeim, ajándékozzunk bátran kozmetikumot párunknak, és ne essünk kétségbe, ha úgy tesz mintha nem értékelné az ajándékot.Titkon valószínű nagy az öröm!